Додаток 1
до наказу від 28.08.2024 року № 69-о
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію
булінгу (цькуванню) в закладі освіти
Найменування завдання | Найменування заходів | Відповідальні за виконання | Строк виконання |
1.Сприяння запобіганню та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | 1) Інформаційно-просвітницька діяльність серед учасників освітнього процесу щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), заходів у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення громадян до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках; | О.Данечкіна, Л.Кульба, А.Швець, класні керівники 1-9 класів, вихователі ГПД | Постійно |
2) Профілактична діяльність, спрямована на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини булінгу (цькування); | А.Швець, Л.Кульба, класні керівники 1-9 класів, вихователі ГПД | Постійно | |
3) забезпечення координації та взаємодії між закладом освіти та органами виконавчої влади, місцевого самоврядування у сфері освіти, охорони здоров’я, органами (підрозділами) Національної поліції України, Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, служби у справах дітей, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, інститутів громадянського суспільства тощо; | А.Швець, Л.Кульба, класні керівники 1-9 класів | За потреби, але не рідше двох разів на рік | |
4) вжиття заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) із залученням зацікавлених структур. | А.Швець | Постійно | |
2. Забезпечення створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища | 1) розроблення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; | О.Данечкіна | Щороку до початку навчального року |
2) проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти, надання методичної та практичної допомоги, виявлення проблемних питань у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню) та вжиття вичерпних заходів для їх вирішення; | О.Данечкіна | За потреби, але не рідше двох разів на навчальний рік | |
3) збір, аналіз і оприлюднення інформації про булінг (цькування) в закладі освіти 4) здійснення моніторингового дослідження ціннісних орієнтацій, соціального самопочуття (анкетування), рівня тривожності з учнями 9-х класів, а також корекційно-відновлювальної, консультаційної роботи з учнями, в яких виявлено ознаки дезадаптації, соціального неблагополуччя; | О.Данечкіна А.Швець | Один раз на навчальний рік За потреби, але не рідше двох разів на навчальний рік | |
5) створення в закладі освіти комісії щодо реагування на випадки домашнього насильства та булінгу, до складу якої включати педагогічних працівників, психологів, соціальних педагогів, представників служб у справах дітей, ювенальної превенції (за згодою) та інших зацікавлених осіб; | О.Данечкіна | До початку навчального року | |
6) розміщення на інформаційних стендах, веб-сайті закладу освіти інформації щодо запобігання та протидії булінгу (цькування), порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про такі випадки, правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти; | О.Данечкіна, А.Швець | Постійно | |
7) інформування про випадки булінгу (цькуванню) в закладі освіти. | Б.Кравченко | Постійно | |
3. Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників | 1) включення до щорічного плану підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників (з відривом чи без відриву від освітнього процесу) підготовки з питань формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню) | Б.Кравченко | Постійно |